OD PONIEDZIAŁKU 30.03.2020 WZNAWIAMY BADANIA W NASZYCH GABINETACH OKULISTYCZNO - OPTOMETRYCZNYCH. NA TĄ CHWILĘ WYKONYWANE BĘDĄ TYLKO BADANIA POD KONTEM KOREKCJI OKULAROWEJ.

W ZWIĄZKU Z POWYŻSZYM WPROWADZILIŚMY NASTĘPUJĄCE PROCEDURY POSTĘPOWANIA W NASZYCH SALONACH PODCZAS EPIDEMII KORONAWIRUSA:

1. Pacjenci są przyjmowani w trybie indywidualnych wizyt po uprzednim umówieniu telefonicznym. Wizyty odbywają się bez towarzystwa osób trzecich.
2. Zarówno pracownicy, jak i klienci salonu są zobowiązani do korzystania z płynu do dezynfekcji rąk przed, w trakcie jak i po wizycie w salonie optycznym
3. Pracownik salonu optycznego jest upoważniony do przeprowadzenia z klientem dodatkowego wywiadu odnośnie samopoczucia i ewentualnego kontaktu z osobami z grupy ryzyka (objętymi kwarantanną domową, hospitalizowanymi z powodu koronawirusa, etc.) oraz dokonania pomiaru temperatury jego ciała przed przyjęciem na wizytę
4. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do przeprowadzanie regularnych dezynfekcji salonu, w szczególności po każdej wizycie pacjenta (dotyczy wszystkich aparatów, pomocy, przedmiotów, itd. z którymi miał styczność pacjent)
5. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do regularnego wietrzenia pomieszczeń.
6. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do korzystania ze środków ochrony osobistej (maseczek, okularów, rękawiczek, płynów do dezynfekcji).
7. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zagwarantowanie pacjentom możliwości umycia rąk ciepłą wodą z mydłem lub dezynfekcji rąk bezpośrednio po wejściu do salonu.
8. Pracownicy salonów optycznych mają obowiązek zadbać o jak największą możliwą odległość pomiędzy personelem i Klientami (1,5-2 metry).
9. Pracownicy salonów optycznych są zobowiązani do zachęcanie klientów do korzystania z płatności bezgotówkowych
10. Wprowadzone zostało kontrolowanie stanu zdrowia pracowników w szczególności pomiaru temperatury ich ciała przed rozpoczęciem pracy
11. Wprowadzona została zasada skierowania na 14 dniową kwarantanne wszystkich pracowników powracających z rejonów zagrożonych występowaniem koronawirusa oraz przejawiających jakiekolwiek objawy infekcji (w szczególności: kaszel, katar, podwyższona temperatura ciała)
12. Właściciel salonu optycznego jest zobowiązany do odbycia szkolenia on-line z bezpiecznej obsługi klientów i procedur bezpieczeństwa w salonie zorganizowanego przez firmę Essilor Polonia, JZO, JAI KUDO.

Okulary przeciwsłoneczne - przejdź do sklepu - OKO24.EU

Prawdopodobnie najlepsze okulary przeciwsłoneczne - sklep - OKO24.EU

[ZOOM] Newsletter

Soczewski kontaktowe - przejdź do sklepu - OKO24.EU

Prawdopodobnie najlepsze soczewski kontaktowe - OKO24.EU